Az igazodási pont 2. rész

Az előzőnél is sikeresebb négy napot zárt a Mach-Tech és Ipar Napjai kiállításegyüttes.

2017. június 30., péntek, 06:00

Címkék: 3m hegesztés hegesztéstechnika HUNGEXPO Ipar Napjai 2017 kiállítás kiállító Mach-Tech 2017 szerszámgép szerszámgépipar

Magyarország legnagyobb ipari seregszemléjén valamennyi olyan ágazat részt vett, amely vezető szerepet játszik az ipari digitalizáció, más néven az ipar 4.0 térhódításában. Megkérdeztük a kiállítókat a kiállítás sikerességéről.

Hortobágyi Nóra marketingspecialista, 3M Hungary Kft.

A 3M legutóbb 2013-ban állított ki az Ipar Napjai kiállításon. Öt fő üzletágunk (ipari, biztonsági és dekorációs megoldások, elektronikai, fogyasztói és egészségügyi) összesen több mint 50 ezer terméket tartalmazó portfólióval rendelkezik. Az idei kiállításon elsősorban a csiszolás- és köszörüléstechnika, valamint a munkavédelem területein használt termékekre összpontosított a vállalat.

A 3M standjára leginkább hazai szakemberek látogattak el, köztük pedig számos szakterület és döntési pozíció képviseltette magát. A kkv-szektorba tartozók részéről az ügyvezetők voltak többségben, a nagyobb, nemzetközi vállalatok részéről a beszerzés, termelés, karbantartás és értékesítés területeiről egyaránt érkeztek szakemberek. A 3M csiszolóversenyén pedig főképp fém-, gép- és járműipari cégek versenyzői vettek részt, de egyetemi tanár és nyugdíjas is volt az indulók között.

A kiállításon számos értékes beszélgetést, tárgyalást folytattunk, több disztribútorunkkal, partnerünkkel találkoztunk, és sokan ismerhették meg a 3M termékeit. Általánosságban fél és egy év közötti idő szükséges ahhoz, hogy egy kiállításon szerzett kapcsolatból megállapodás legyen, de egy gyártási folyamatba beépülő termék esetén például akár az egy évet is meghaladhatja ez az időszak. A folyamatot az üzleti döntésen túl számos tényező befolyásolhatja, ilyen lehet többek között a termék típusa, a partnercég mérete, döntési folyamatai vagy a befektetés mértéke.

Véleményünk szerint a sikeres kiállítási szereplés receptje, hogy a látogatóknak minél több újdonságot mutassunk be, és ezeket lehetőség szerint ki is próbálhassák az érdeklődők. Emellett fontos, hogy megfelelő helyszínt és időt teremtsünk a kapcsolatépítésre, szakmai beszélgetésekre. Mindenképpen pozitívum, hogy a szervezők számos programmal és a korábbinál nagyobb hírveréssel készültek, emellett a látogatóforgalom terelése is egyenletes volt. A 2018-as részvételünkről az idei szereplés értékelése és a következő év üzleti prioritásainak meghatározása után hozhatunk döntést.

Csányi Balázs ügyvezető igazgató, Szimker Zrt.

2017-ben már a hetedik alkalommal állítottunk ki az Ipar Napjai kiállításon. Az általunk képviselt szerszámgépeken felül új, additív hidbrid technológiát is bemutattunk a látogatóknak. Vegyes összetételű érdeklődőkkel találkoztunk, mintegy 60-70%-ban visszatérő vendégekkel, de bízunk abban, sikerült néhány új, értékes kapcsolatra szert tennünk.

A kiállítás szervezői munkája mind a szakmaiságot, mind a minőséget tekintve sok kívánnivalót hagyott maga után, de még piaci elvárásnak számít a részvétel, ezért várhatóan a következő alkalommal is részt veszünk majd a rendezvényen.

Folytatjuk

www.iparnapjai.hu

Kapcsolódó cikk:

Az igazodási pont 1. rész

Az igazodási pont 3. rész

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
AUTOMATIZÁLÁS

Az elektromos megfogók elejtik a munkadarabot?

Lehet a vákuum is gazdaságos

MŰSZAKI ÁLLÁSBÖRZE




Média Partnerek