"vasút" címke cikkei:

InnoTrans 2022: A kiállítói terület több mint 90 százalékát már lefoglalták

InnoTrans 2022: A kiállítói terület több mint 90 százalékát már lefoglalták (Cikk)

Egy évvel az InnoTrans megnyitása előtt a közlekedési technológia nemzetközi vására már elérte az előző esemény szintjét: a hivatalos regisztrációs időszak végére, október 15-re a lefoglalt területet már az InnoTrans 2018-hoz képest, 103 000 m²-el meghaladták.

Pingpongmeccshez hasonlít egy jó együttműködés

Pingpongmeccshez hasonlít egy jó együttműködés (Cikk)

Egyiptomi vasúti kocsik, svájci, orosz, német partnerek, ritka alkatrészek és kurrens szaktudás. Hogyan lehet menedzselni egy hét évig tartó projektet több ezer kilométerről? Fel lehet-e készülni más népek kultúrájából a tárgyalások előtt? Wein Andrással, a Dunakeszi Járműjavító Kft. ügyvezetőjével beszélgetett Sipos Sándor.

2022-re halasztották az InnoTrans szakkiállítást

2022-re halasztották az InnoTrans szakkiállítást (Cikk)

A COVID körüli dinamikusan változó helyzetre és az ezzel járó tervezési biztonság hiányára tekintettel 2022-re halasztják az InnoTrans szakvásárt. Erről a Messe Berlin a nemzetközi piacvezetőkkel és vezető szövetségekkel konzultálva döntött. A világ vezető közlekedéstechnikai vásárának tizenharmadik kiadására 2022. szeptember 20. és 23. között kerül sor Berlinben.

Az első 100 nap a Dunakeszi Járműjavítóban

Az első 100 nap a Dunakeszi Járműjavítóban (Cikk)

A TMH Hungary 100 napja vette át a magyar vasúti személykocsi gyártás és javítás egyik alappillérének számító intézményének, a Dunakeszi Járműjavítónak (DJJ) a szakmai irányítását, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy az elkövetkezendő években Kelet-Európa regionális gyártási és szolgáltatási központjává fejlessze azt. Zökkenőmentes volt a tulajdonosváltás a járműjavítóban, mely továbbra is eleget tesz a korábban megkötött szerződéseiből eredő kötelezettségei teljesítésének, de már új nemzetközi projekten is dolgozik, melynek műszaki előkészületei kapcsán számos fejlesztés történik a Járműjavítóban.

A TMH megkezdte az 1300 vasúti személykocsi szállítását Egyiptomba (Cikk)

A napokban érkezett meg 22 darab, az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság rendelésére készült, nemzetközi forgalomra is alkalmas vasúti személykocsi egy alexandriai kikötőbe, ezt követi még 10 másik a hónap végéig, amelyeket június közepén indítottak el Oroszországból. A 2020 áprilisában tesztelésre leszállított első kocsival együtt az első szállítmány összesen 33 harmadosztályú, légbefúvásos szellőztetéssel felszerelt kocsiból áll. Ez az első része annak nemrég elnyert megbízásnak, amivel a magyar vasúti járműgyártás történetének eddigi legnagyobb vállalkozása veszi kezdetét a Dunakeszi Járműjavítóban. A vállalat új tulajdonosai, a TMH csoporthoz tartozó TMH International valamint a Magyar Vagon Zrt. (MA-VAG), egy 1 milliárd Euro (350 milliárd Forint) értékű, 1.300 vasúti személykocsiról szóló megrendelés nagyobbik részét hozzák Dunakeszire.

Újjászületik a magyar vasúti járműgyártás (Cikk)

A vállalat új tulajdonosai, a TMH csoporthoz tartozó TMH International AG valamint a Magyar Vagon Zrt. (MA-VAG), egy 1 milliárd Euro (350 milliárd Forint) értékű, 1.300 vasúti személykocsiról szóló megrendelés nagyobbik részét hozzák Dunakeszire. 680 vasúti személykocsit gyártanak majd Dunakeszin az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság részére. Ez egyedülálló lehetőséget teremt a nagy hagyományokkal rendelkező magyar vasúti járműgyártás felfuttatására. A vasút gyorsabban fejlődik a többi közlekedési módhoz képest, a vállalat ebben a növekvő szegmensben kíván jelentős nemzetközi versenyzővé válni. A magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje révén, melyet a TMH Hungary Kft., a TMH International AG és a Magyar Vagon Zrt. (MA-VAG) vegyesvállalata nyert meg, több száz új, magas hozzáadott értéket előállító munkahely jön létre. Magyar beszállítók kapcsolódhatnak be a globális export-értékláncba, amellyel tovább bővül a hazai export és a GDP is. Stratégiai cél, hogy a DJJ Közép-Európa egyik legnagyobb vasútijármű gyártó- és karbantartó központjává váljon.

Vasúti fékalkatrészt nyomtatott a budapesti Knorr-Bremse

Vasúti fékalkatrészt nyomtatott a budapesti Knorr-Bremse (Cikk)

A Knorr-Bremse Rail Systems Budapest bemutatta az első olyan termékét, amelyet az iparágban úttörő technológiával, 3D fémnyomtatással állítottak elő. A magyar mérnökök által újratervezett vasúti fékvezérlő panel nemcsak formája és mérete miatt innovatív, de 90 százalékkal könnyebb is alumíniumból forgácsolt elődjénél. Az alakadó technológiának köszönhetően a funkciót jobban szolgáló, lényegesen könnyebb és kompaktabb termékek készülhetnek a jövőben kisebb helyigénnyel és karbonlábnyommal.

2021. április 27-30. között rendezik meg az InnoTrans kiállítást

2021. április 27-30. között rendezik meg az InnoTrans kiállítást (Cikk)

A SARS-CoV-2 további megállítása érdekében a Berlini Szenátus arról döntött, hogy 2020. október 24-ig nem lehet 5000 főnél nagyobb rendezvényeket megtartani Berlinben. Ezért a Messe Berlin sajnos nem rendezheti meg az eredetileg 2020. szeptember 22-25-re tervezett InnoTrans kiállítást.

Gotthárd-alagút 2016

Gotthárd-alagút 2016 (Cikk)

A világ leghosszabb vasúti alagútját, a svájci Gotthárd-alagutat hivatalosan a svájci kormányzat védnökségével szervezett nemzetközi ünnepség keretében nyitották meg a tegnapi napon.

A világon egyedülálló a Stadler motorvonata (Cikk)

A Stadler Rail Csoport építi meg a világ első egyszintes, alacsonypadlós nagysebességű vonatát, amely az Alpokon keresztül, észak-déli irányban vezető nemzetközi hálózaton jár majd - közölte a vasúttársaság.

Bemutatták a MÁV saját fejlesztésű IC+ kocsiját (Cikk)

Bemutatták a MÁV saját fejlesztésű IC+ kocsijának két prototípusát szerdán a budapesti Nyugati pályaudvaron.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
TERMÉK + MEGOLDÁS

Magával ragadó film-, hangzás- és játékélmény? Hódít a Panasonic OLED-je

MŰSZAKI ÁLLÁSBÖRZE




Média Partnerek