"IT menedzsment" címke cikkei:

A bolti hatékonyság növelése mesterséges intelligenciával

A bolti hatékonyság növelése mesterséges intelligenciával (Cikk)

Az idei New York-i NRF kiállításon a Fujitsu bemutatta azokat az innovatív megoldásokat, amelyek új technológiák, pl. az MI alkalmazásával segítenek a kiskereskedelmi cégeknek legyőzni a legnagyobb kihívásokat. A Fujitsu kulcsrakész technológiái teljes körűen támogatják az ügyfélutat, és – az élelmiszerboltoktól a divatüzletekig – a kiskereskedelmi vállalkozások minden típusánál jól használhatók. A megoldások elősegítik a vevők bolti élményének javítását és – például az önkiszolgáló pénztáraknál keletkező veszteségek visszaszorításával – a működési költségek csökkentését.

Megszűnik a CEBIT, mi lesz helyette?

Megszűnik a CEBIT, mi lesz helyette? (Cikk)

A Deutsche Messe AG (DMAG) ma bejelentette, racionalizálja esemény portfólióját. A CEBIT ipart is érintő témáit a HANNOVER MESSE kiállításba integrálja, míg a további CEBIT témák speciális eseményekké fejlődnek a vertikális iparágak döntéshozói számára. Az átrendeződés a CEBIT 2019-es csökkentett kiállítói kereslet okán született meg.

ManufactureIT 2018 - A digitális gyár építőkövei (Cikk)

A gyártás digitalizációja szemlélet kérdése, a technológia másodlagos – állítják szakértők. Mások ellenkező véleményen vannak. Egy azonban biztos: az építőelemek rendelkezésre állnak. Konferenciánkon megtudhatja, hogyan építhető fel ezekből az alkotóelemekből a digitalizált gyártás.

Bemutatta kibervédelmi központját a T-Systems Magyarország (Cikk)

Percekben mérhető a kritikus idő a nagyvállalati rendszereket érő kibertámadások esetén. Az adatvesztés és az elszenvedett kár mértéke jelentősen csökkenthető a folyamatos rendszerfelügyelettel, a szakértői kiértékeléssel és gyors beavatkozással. Ezt felismerve hozta létre a CTRL Security Operations Centert a T-Systems Magyarország, mely a hét minden napján, 24 órában felügyeli ügyfelei rendszerét, megelőzve és a lehető leggyorsabban kezelve az esetleges kibertámadásokat.

Hódít a „vezetékes okostelefon” (Cikk)

Az elmúlt években megháromszorozódott az IP-alapú telefonszolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfelek száma. Erre enged következtetni az Invitech Solutions által biztosított IP-mellék iránti igény alakulása, mely mára tízezres nagyságúra növekedett. Szakértők szerint mindez arra is rávilágít, hogy a vezetékes technológiák szerepe a következő években is meghatározó marad, sőt az IP-alapú üzleti telefonszolgáltatások, mint az IP Center fejlődésével még nőhet is népszerűségük. Ezen megoldások révén ugyanis a közepes méretű vállalkozások számára is elérhetőek mindazok a lehetőségek, melyeket ez idáig csak a legnagyobb vállalatok tudtak igénybe venni. A középvállalatok körében különösen aktuális mindez, ahol már javában zajlik a jövő évi büdzsé összeállítása, a költségkímélő megoldások keresése.

Egyesült a Dell és az EMC (Cikk)

Az egyedülálló vállalati struktúra lehetővé teszi, hogy a vállalat a startupokra jellemző innovációt és a hosszú távú kutatás-fejlesztési befektetéseket egy nagyvállalat megbízható környezetében, szolgáltatásaival és globális méreteivel kombinálva kínálja.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
MŰSZAKI ÁLLÁSBÖRZE




Média Partnerek